Jak objednat
1.0 Musím si při objednávce založit zákaznické konto?
Ne, objednat lze i bez registrace.
1.1. Může každý objednávat 24 hodin denně?
Ano. Objednávky přijímáme výlučně od zákazníků s bydlištěm v ČR.
1.2. Jak funguje postup objednávání v internetovém obchodě KuraVen?
a. Vložte požadované výrobky do nákupního košíku. Klikněte na tlačítko „Vložit do košíku“.
b. Jestliže jste svůj nákup dokončili, klikněte v nákupním košíku na „K pokladně“.
c. Vyplňte a ještě jednou zkontrolujte své údaje a obsah objednávky a zvolte preferovaný způsob dopravy a platby.
d. Pro dokončení objednávky, klikněte na „Objednat“.
e. Jestliže jste úspěšně dokončili svou objednávku a my ji obdrželi, zašleme Vám email s potvrzením objednávky.
1.3. Byla moje objednávka přijata do systému?
Pár minut po objednání zboží na www.kuraven.cz obdrží zákazník potvrzení o přijetí objednávky s číslem svojí objednávky na vyplněný email v objednávce.
1.4. Co mám dělat, když mi nepřijde e-mail s potvrzením objednávky?
V případě, že Vám do pár minut po objednání nepřijde e-mail s potvrzením Vaší objednávky, obraťte se prosím na nás.
1.5. Jak se určují ceny?
V internetovém obchodě platí ceny uvedené v okamžiku objednávky v příslušné národní měně bez nákladů na dopravu a platbu. Uvedené místo ceny jsou nezávazné doporučené spotřebitelské ceny.
1.6. Mohu svou objednávku podat i telefonicky nebo emailem?
Objednávky emailem nebo telefonicky bohužel nemůžeme zohlednit, proto lze objednávat výlučně prostřednictvím internetového obchodu KuraVen.
1.7. Kdy obdržím objednávku? Jak dlouho trvá moje objednávka?
U zboží na skladě je objednávka doručena zpravidla během 5 - 8 pracovních dnů po obdržení potvrzení objednávky. V případě, že se tak nestane, kontaktujte nás. Dodací doba se začíná počítat až po zaplacení objednávky. Zvláště platby převodem mohou v některých případech trvat až 3 pracovní dny, proto doporučujeme zvolit okamžitou platbu.
1.8. Jak mohu sledovat stav své objednávky?
Změny stavů objednávky zasíláme pravidelně na váš email.
2. Platba
2.1. Jakým způsobem mohu zaplatit svůj nákup v internetovém obchodě KuraVen?
V internetovém obchodě KuraVen můžete platit převodem na účet nebo na dobírku.
V hotovosti lze platit pouze při převzetí v provozovně.
Způsob platby |
Náklady na platbu |
Převodem na účet |
0 Kč |
Dobírka |
30 Kč |
Hotově |
0 Kč |
2.2. Jak vysoké jsou náklady na dopravu?
Náklady na dopravu jsou kalkulovány paušálně a zahrnují všechny náklady na doručení (balné, případné dodatečné náklady poskytovatele logistických služeb, atd.).
Způsob doručení |
Náklady na dopravu |
Doručení na adresu |
158 Kč |
Zásilkovna Z-point |
79 Kč |
3. Doprava & doručení
3.1. Kam si mohu nechat svou objednávku doručit?
Objednávku si můžete nechat doručit na Vámi uvedenou adresu (např. bydliště, pracoviště, atd.).
3.2. Lze doručovat i do zahraničí?
Ne, zboží lze dodat pouze na dodací adresu v příslušné zemi. Doručení zboží je pouze na území ČR.
3.3. Co mohu udělat, pokud obdržím poškozené zboží?
Jestliže se zboží během přepravy poškodí, musíte škodní událost neprodleně oznámit a uplatnit u přepravní společnosti. KuraVen neručí za případné zavinění ze strany třetích subjektů.
Zjevné vady (včetně chybějícího příslušenství) musí zákazník písemně oznámit neprodleně po obdržení dodávky. Jiné vady, které nelze ani při pečlivé kontrole během této lhůty odhalit, je nutné nám neprodleně oznámit.
3.4. Co mohu udělat, pokud obdržím nesprávné zboží?
Jestliže jste v důsledku chyby obdrželi zboží, které jste si neobjednali, můžete ho zaslat zpět.
4. Vrácení a výměna
4.1.Do kdy mohu své objednané výrobky vrátit?
V souladu s ustanovením § 1829 českého zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů („OZ“) můžete odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dní od převzetí zboží, jste-li spotřebitelem ve smyslu § 419 OZ a objednávka zboží byla Vámi zaslána prostřednictvím našeho internetového obchodu.
4.2. Jak mohu zboží vrátit či vyměnit?
Doporučujeme zboží vrátit zasláním společně s listem odstoupením od smlouvy na adresu Michal Chlebek Horní Líštná 11, 739 61 Třinec.
4.3. Jak dostanu při vrácení zboží zpět peníze?
Jestliže zboží vrátíte na provozovně, obdržíte kupní cenu v hotovosti. Jestliže zboží zašlete zpět poštou na adresu, bude kupní cena převedena zpět na Váš účet.
5. Reklamace zboží
V případě reklamace zboží zakoupeného na www.kuraven.cz můžete zaslat zboží společně s kopii faktury, popisem závady případně odstoupením od smlouvy na adresu Michal Chlebek Horní Líštná 11, 739 61 Třinec nebo na Z-point Zásilkovny Vinotéka Likop, Dolní Líštná 60, 73961 Třinec. Pokud není sjednáno jinak, je reklamace zaslána zpět stejným způsobem dopravy jak je uvedeno v objednávce.
Kde naleznu Všeobecné obchodní podmínky?
Zde si můžete přečíst naše Všeobecné obchodní podmínky.